1. Pełna Księgowość

  • prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont przy użyciu programu finansowo - księgowego RAKS SQL
  • dekretacja dokumentów zgodnie z zakładowym planem kont
  • Wydruki wymaganych ustawą o Rachunkowości zestawień i sumowań księgowych
  • Przygotowywanie listy płac na podstawie informacji dostarczonych do klienta
  • Sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
  • możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych

2. Książka Przychodów i rozchodów

  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • Wydruki wymaganych Rozporządzeń MF w sprawie prowadzenia podatkowej
  • Księgi przychodów i rozchodów zestawień i sumowań
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • Przygotowywanie listy płac na podstawie informacji dostarczonych do klienta
  • Sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
  • sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych

3. Kadry i Płace

  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
  • ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
  • ewidencja urlopów
  • reprezentowanie w US i ZUS